fullfartframat.se

Weeeeeeeeeeeeeeeh

4 kommentarer

Nu blir det en timme tokspinning!!

..och tokspinning blev det! Fyyy tusan vad skönt att bara trampa på och svepas med i musiken.. Vi varvade tempo med styrka, långa seega uppförsbackar med sköna tempointervaller på landsväg.. *me like*

Det var kul!

Jaaa, det är kul igen! *suckar lyckligt* Träning ska vara kul! Inte gå på rutin, inte måsten.. nu tar vi det lugnt och försiktigt för att hitta tillbaka till formen och glädjen igen – men som sagt DET VAR KUL!!

Imorgon blir det tempolöpning. Sen vet ni kära vänner, får jag äntligen slita hund med världens bästa PTJ!! *saknat*

4 thoughts on “Weeeeeeeeeeeeeeeh

  1. Personlig tränare är den bästa investering man kan göra, ha så kul !!!!

  2. mmm det är väll bra att du får vad du har saknat…

  3. jag ska planera ett riktigt hårt pass för dig imorgon 😉

  4. Ghosthack: 😉 Jag tror jag vet vad du menar.. *fniss*

    PTJ: Hujja.. Är det nu jag ska bli akut sjuk eller nåt?

Kommentera

