fullfartframat.se

getting there..

1 kommentar

Har inte visat mig på gymmet sen någongång i mitten av förra veckan. Har inte haft lust helt enkelt. Är det inte kul så ska jag inte göra det. Basta.

Tyckte dock det var dags idag. Ett pass bodypump på SATS Sickla och sen ett varv på löpbandet innan älsklingen plockade upp mig.

Det var väl så där. Kände mig svag och körde inte på med samma vikter som jag nu gjort ett tag. Men det var okay ändå. Jag blev rejält trött iallafall.

Det blir inget spinning-morgonpass med Terese imorgon. Tar det på kvällen på väg hem istället. Måste sova imorgon bitti.

Zzz Zzz Zz z

One thought on “getting there..

  1. Å jag som satt på min cykel likt en uggla och letade efter dig *s* Men då förstår jag varför du inte sågs till!

Kommentera

