fullfartframat.se

vilken galning

Lämna en kommentar

Var på ett cykelpass oms jag normalt inte brukar gå på. ..och vet inte om jag kommer att gå tillbaka heller.. haha!! Sicken galning till instruktör! Det var skrik, rop, springa runt och pusha på folk, tummen upp under näsan.. Säkerligen väldans peppande för somliga, men jag blev nästan bara irriterad.. Fokusera på att berätta vad vi ska göra härnäst istället! *mutter* Passet i sig var väldigt krävande med mycket jumps (inga fyror iaf!) och stående och tuuuunga sittande partier.. Jag var helt kaputt gemacht efteråt och kikade inte ens in i gymmet för att köra ben.. Gårdagens [korta, dock] löprunda och dagens cykling får räcka. Basta.

Imorgon blir det Bodypump – första passet på nästan två veckor tror jag! Ska se om jag orkar lägga på lite i bänkpress, bic/tric och rygg.. Får se!

Siter annars och fnissar lite åt J och älsklingen som utövar anger management.. Nej, han är inte PTJ ”privat”, då är det ”bara” J eller Sasha.. En annan har ju fördelen att vara vän med sin PT.. 🙂

I helgen ska det springas! Har ju några kilometer kvar att springa innan veckans mål är uppnått.. Hmpfr..

Kommentera

