fullfartframat.se

livstecken

2 kommentarer

Alltså. Jag lyckades. Jag lyckades med att koppla bort nästan allting under semestern. Ja, jag höll mig uppdaterad om och med världen via de usual suspects (facebook, twitter och instagram) men förutom det så.. ptja, inte så mycket aktivitet från min sida. Skönt! Ledsen om det har ekat tyst här inne, men jag gissar att ni också har haft annat att göra.

När jag väl fått ordning på de cirka två tusen (!!) bilder som tagits under semesterveckorna så kommer ett hejdundrande bildregn – från bland annat Åland, Högbo bruk i Sandviken, Kolmården, Parken Zoo och Stockholms skärgård.

I takt med att affärerna fylls med höstkläder och -skor, kvällarna blir mörkare och kräftskalshögen allt större så funderar jag på höstens träningsupplägg. Det som är klart är i alla fall (terräng)löpfokus fram till Lidingöloppet men sedan får vi se.. men innan dess ska jag kubba upp och ner för Söders höjder!

Skor: Salomon | Strumpor: Gococo

2 thoughts on “livstecken

  1. Välkommen tillbaka! Du har varit saknad!

  2. Tack vad snäll du är. :)

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 607 andra följare