fullfartframat.se

hemlängtan

Lämna en kommentar

Jag längtar hem.

Sitter på jobbet och betar av de sista sakerna som ska göras innan jag går på semester. Kikar ut över Östermalms takåsar och hoppas på att vädret håller i sig tills i kväll då jag äntligen ska bege mig ut på en kort löprunda. Kanske kan jag även premiärspringa i mina nya terräng/trialskor? (mer om dem kommer)

Vi börjar semestern med en kort tur till ön i öster och fortsätter med att fira vår nionde (!!) bröllopsdag på hemlig ort. Jag vet vart vi ska – men inte älsklingen. Så klart följer både löparskor, cykelhjälm och kamera med. Ni får också självfallet hänga med – via bloggen.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 607 andra följare